Hur vi skapade en bättre kundupplevelse för Michelin
Datum: 5 oktober, 2020
Plats: Online
Information: Klicka här för mer information
Avgift: Gratis
Agenda: Klicka här för att se agendan
Vi blev utvalda av inRiver för att arbeta tillsammans med dem i ett av de första Prime Projekten. Kunden var Michelin, ett stort projekt med fokus på exceptionell kundupplevelse. Under PIMPoint Digital 2020 kommer vi tillsammans med inRiver och Michelin att dela med oss av våra lärdomar från detta projekt.
PIM-system, processer och data har förändrats drastiskt i betydelse de senaste 5 åren och vi är bara i början av denna massiva rörelse. Förväntningarna är höga på produktinformation och data och regler för datastandarder, spårbarhet och kvalitet är allt vanligare. PIM har blivit ett kritiskt system och en kritisk process. Och för att vara konkurrenskraftiga i det ständigt växande marknadsbullret måste varumärken verkligen fokusera och tänka på hur de ska vara attraktiva och relevanta.
Det är i detta sammanhang som vi är glada och ödmjuka över att dela, inte nödvändigtvis det enda sättet att möta denna superutmanande framtid, utan ett förslag, ett exempel, våra fallgropar och våra framgångar där vi tror att framgången började med vårt projektteam.
Vill du veta hur vi skapade en bättre kundupplevelse med Michelin? Tillsammans med inRiver och Michelin kommer vi att vara den första som presenterar på PIMpoint den 5:e oktober. Vi kommer att prata om hur Michelin utnyttjar PIM för att effektivisera människor, processer och supporterande teknologier.
Registrera dig här för att säkra en plats!
2020-09-11
inRiver PIM
Kundupplevelse CXM
PIM
Unified Commerce